Menjadi Diriku
Girl
Stuff
Linkies
Diary

Akhirnya..
Monday, April 12, 2010 | 8:58 AM | 0 Strawberry
dah lame xupdate.. Alhamdulillah.. akhirnya siap resume yang nk kne hantar.. aishh.. cam sket plak yang ade kat resume.. bile wat resume baru la tahu.. sangat sket penglibatan diri ini.. hurm.. nway.. dah cube yang terbaik..

Tadi g skolah.. amek mak n antar perkara2 yang skolah m
ntak 4 guru ganti tu.. Alhamdulillah.. sume da lengkap.. then jumpe ustaz(dulu mse spm ajar agama.. skrg da jd PK HEM.. omedetou!~).. mintak pengesahan.. ustaz pun kate.. " haa.. ni bleh dah la start keje sok..!" aiyyaa.. sangatla keje dgn cepat.. apekah.. kalau keje sok.. sape nak byar gaji aku..? haha.. sangat gaji!~

Dalam pK nak jd cikgu ni.. tetibe terpK diri sendiri.. Ya Allah.. dah lame xbersama dgnMu.. Ya Allah.. Kau kuatkanlah aku.. berikanlah daku kekuatan untuk bersama denganMu pada1/3 malam terakhir Mu.. aku rindu padaMu.. terasa diri ini sangat lemah.. sangat ingin merintih pa
daMu Ya Rabb.. kadang2 diri ini sangat overwhelmed dgn banyak sangat masalah.. banyak sangat ujian.. Ya Allah.. sampai satu masa.. rasa macam nak putus asa.. tapi fikir balik.. Allah bagi ujian.. bagi masalah untuk kita muhasabah..untuk kuatkan keimanan kita padaNya.. napa kne give up.? Ya Allah.. aku rindu padaMu.. ikatkanlah hati ku padaMu..

Ya Allah.. jangat biarkan diriku hanyut dengan kecintaan dunia
sehingga mengabaikan akhirat yang PASTI akan tiba..!

Ya Allah.. berikanlah aku kesempatan bertaubat sebelum nyawaku dihisab.. sesungguhnya diri ini sangat banyak melakukan dosa.. Ya Rabbul Izzati.. hanya padaMu ku memohon.. hanya padaMu ku berserah... segala ketentuanMu adalah yang terbaik.. aku mengharapkan yang terbaik dariMu.. Kaulah sebaik2 penentu.. ameen~

Older Post | Newer Post