Menjadi Diriku
Girl
Stuff
Linkies
Diary

Beralih arah...
Monday, April 5, 2010 | 1:56 AM | 0 Strawberry
Assalamualaikum w.b.t.

Alhamdulillah.. setelah berpening.. merunsingkn diri dgn keadaan "grumpy toast" and template yang agak memeningkan n meresahkan.. lalu.. beralih arah.. menjadi diriku menjadi pilihan.. hanya menjadi diriku.. terima diri ini seadanya.. walaupun kadang2 rase cam xnak dah berblog.. tapi.. setelah berfikir2.. aku seorang daie.. bagaimana cara untukku berkongsi.. menambah ilmu..? media.. ya! media merupakan satu medium dakwah yang sangat berkesan pada abad ini... lalu.. adakah aku hanya membaca blog rakan2..? atau aku perlu melakukan sesuatu..? ya.. aku perlu lakukan sesuatu! perlu!

Sahabat.. sahabiah.. aku hanya insan biasa.. lemah lagi hina.. ilmuku sangat cetek.. ilmuku sangat tipis.. berbanding kalian... jika terdapat kekurangan.. harap dapat diperbetulkan oleh kalian.. kalianlah pendorong semangatku untuk terus menulis..!

Tambahan pulak dah start cuti final yg agak lama.. jadi xsalahkan kalau kita tambah ilmu.. kalau mse stdy..(long sem..shot sem) kite banyak sesakkan fikiran dgn ilmu dunia.. jadi.. cuT yang diberi adalah sebaik2 masa yang perlu digunakan sebaik2nya.. jadi.. mari usaha.. tingkatkan ilmu.. seiring duniawi serta ukhrawi.. insyaAllah..

=|| Menjadi Diriku ||=

| Newer Post