Menjadi Diriku
Girl
Stuff
Linkies
Diary

Tenanglah wahai hati~
Thursday, April 15, 2010 | 12:49 PM | 0 Strawberry

Ya Allah..
kadangkala hatiku resah..
hatiku menangis..
hatiku bersedih..
hatiku letih..

Ya Allah..
jagalah hatiku..
peliharalah hatiku..
tenangkanlah hatiku..
bantulah aku..

Ya Allah.. adakah aku tersalah pilih jalan...? apakah aku sangat lemah..? ya.. aku sangat lemah.. Ya Allah.. janganlah Kau beri padaku ujian hati.. ujian hati.. sangat meresahkan.. bleh ke kalau kite kata kita xsuka dgn ujian yg Allah bg..?? tapi kdg2 rase letih sgt.. xtertanggung.. ya.. Allah sayangkan hambaNya.. lalu diberi ujian.. tapi.. Ya Allah.. aku lemah.. berikanlah aku kekuatan..

Ya Allah.. jika dia benar untukku.. tetapkanlah hatinya dengan hatiku.. jika dia bukan milikku.. damaikanlah hatiku dengan ketentuanMu..
Aku hanya insan lemah..
ku harapkan dia dapat membimbingku ke arah lebih mencintaiMu..

Sahabat sahabiah.. syukran kathiran atas semangat yang kalian berikan.. hanya Allah yg dapat membalas jasa kalian.. sesungguhnya kalianlah yang banyak memberikan semangat.. kekuatan dikala diri keseorangan.. keresahan.. Allah berikan kalian untuk membentu meredakan ledakan jiwa dan perasaan..

Syukran Ya Allah.. syukran sahabat sahabiah.. ukhwah fillah abadan abada.. insyaAllah
~~~(^_^)~~~



Older Post | Newer Post