Menjadi Diriku
Girl
Stuff
Linkies
Diary

akhir-akhir ini...
Thursday, June 3, 2010 | 4:30 PM | 5 Strawberry
akhir-akhir ni..
prangai jadi makin pelik..
makin mengada-ngada..
makin banyak kerenah..
makin xpaham ngan diri sndri..
makin menyusahkan org..
makin buat org terase..
makin buat org sakit hati..
makin bising..
makin banyak makan..
makin kurang tdo..
makin slalu susah ati..
makin pening kpala..
makin kesian kat diri sndri..
makin xpeduli prasaan org lain..
makin selfish..
makin cepat risau..
makin menyibuk..
makin malas blogging..
makin rajin tengok picture..
makin geram ngan diri sndiri..
makin cepat sedih..
makin cepat terasa..
makin mudah lukakan hati org..
makin resah gelisah..
makin kurang tenang..
makin...............


Ya Allah..
aku memohon..
Kau tenangkanlah hatiku..
barikanlah aku keampunan..
atas sgala dosa2ku..
aku tahu..
aku insan..hamba yang lemah..
lagi xberdaya..
tenaga yang terbit dalam diri.. datang dariMu..
aku insan lemah..
segala yang terjadi ada hikmah..
aku tahu..
aku perlu muhasabah..

Ya Allah..
ampunkan aku..
aku ingin merinduiMu seperti dahulu..
ingin berdamping denganMu..
ingin selalu teringatkanMu..
ingin asyik dalam belaian rindu dan cinta padaMu..
tenangkanlah hatiku dengan ayat2Mu..
kuatkanlah diriku..
untuk sentiasa istiqamah..
atas jalanMu..
ameen..


Older Post | Newer Post