Menjadi Diriku
Girl
Stuff
Linkies
Diary

khas buat KAMU
Thursday, October 28, 2010 | 7:16 AM | 0 Strawberry

Selamat ulangtahun kelahiran ke-21 kamu!
moga panjang umur..
murah rezeki..
ditingkatkan iman..
dpermudahkan segala urusan..


masih lagi teringat akan kisah-kisah di zaman persekolahan
kisah yang xkan kte lupa
sampai bila-bila
unless da nyanyok.. tettt!

ingat lagi x
kite xnak masuk klas hanafi, tapi nak masuk hambali
mase dajah enam
atas alasan
kalau masuk kelas hanafi nanti susah nak dapat adiah akhir tahun
sebab hanafi banyak budak pandai2
saingan sengit
haha
boleh pulak fkir camtu
mase umo 12 tahun
sangat~

ingat lagi x
kite nak tengok cte "the hunted mansion" kat ioi
pastu diam2
konon kua kite2 senyap2
balik2 rumah kantoi!
kne lecture ngan mak ayah
yang bestnye
kamu pun kne dgr lect tu skali
haha
padan muke
(^_^)V

ingat lagi x
kamu ni sbnarnye kawan spupu kte
tapi lpas spupu kite knalkan kamu kat kte
kte plak yang jd rapat
lebih rapat daripada spupu kte ngan kamu
dari dajah due
8tahun - 21tahun
lame kan
kte kawan

ingat lagi x
kamu kne pndah g KK
ingatkan xjmpe dah
tapi tah nape
jauh gtu pun still contact
then kamu fly g india
pun dah jauh snanye
tapi leh lagi contact
bleh plak
bile boring
kite coling2
ingat india tu sbelah kuantan ke??
haha

ingat lagi x
dulu waktu skola rndah
kamu slalu dapat hadiah akhir tahun
kte hepy utk kamu
kite xpandai sangat cam kamu
tapi kite hepy
sbb kamu sahabat kite
bleh kan hepy utk kamu?

ingat lagi x
cuti yang kamu habis kat KTT
kamu dok rmh kte
3hari
kte hepy sangat
kite makan sesame
tengok tv sesame
gelak sesame
tdo sesame
haha
*ingat x kisah tdo dengan kita?? ^_^*

kamu
kite slalu teringat kamu
kite sayang kamu
sayang kamu krana Allah
kite suke sangat kawan ngan kamu
kite ngan kamu dah cam sdara pun
family kite pun dah knal sgt ngan kamu
ngan family kamu
raye aritu pun family kmu dtg rmh kte
insyaAllah raye akn dtg
kte g rumah kamu plak ye

kamu
kte harap psahabatan kite bkekalan
sampai akhir hayat kte

kamu
jangan lupe kat kite tau

hari ni ulangtahun kelahiran kamu
kita ingat
tak penah kite lupe
28 oktober 1989
dah 21tahun dah kamu
moga kamu hepy sentiase

Selamat Hari Jadi!
Happy Birthday Khairunnisa Mohd. Safaai


ukhwah fillah abadan abada
~insyaAllah~







Older Post | Newer Post